Színváltás:
#FFFFFF #FFCCCC #FFCC99 #FFFF99 #FFFFCC #99FF99 #99FFFF #CCFFFF #CCCCFF #FFCCFF
#CCCCCC #FF6666 #FF9966 #FFFF66 #FFFF33 #66FF99 #33FFFF #66FFFF #9999FF #FF99FF
#C0C0C0 #FF0000 #FF9900 #FFCC66 #FFFF00 #33FF33 #66CCCC #33CCFF #6666CC #CC66CC
#999999 #CC0000 #FF6600 #FFCC33 #FFCC00 #33CC00 #00CCCC #3366FF #6633FF #CC33CC
#666666 #990000 #CC6600 #CC9933 #999900 #009900 #339999 #3333FF #6600CC #993399
#333333 #660000 #993300 #996633 #666600 #006600 #336666 #000099 #333399 #663366
#000000 #330000 #663300 #663333 #333300 #003300 #003333 #000066 #330099 #330033


Bejelentkezés:
Nick:
Jelszó:
Keresés a hozzászólásokban:
Szöveg:
Nick: pontosan
Év: hó: nap: óra: óta
Topicok és felhasználók keresése:
Topic:
Felhasználó:
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Válassz topicot:
TopicnévUtolsó hozzászólás
Exploring the Categories Available on the S2B PlatformBarakud 2025.12.05 12:42:07
Thermal Tools for Professional Field OperatorsBarakud 2025.12.05 12:09:02
How Digital Optics Improve Wildlife ResearchBarakud 2025.12.05 10:11:59
Erdély kirándulásLisaKenna 2025.12.05 08:45:30
HumorLisaKenna 2025.12.05 08:23:35
Plitvicei kirándulásScotnter 2025.12.05 02:20:25
Illés Lajos Emlékturné 2016transombeg 2025.12.04 10:14:02
Hogyan találtam meg a saját ideális tétemet a hosszú távú profitértmar7w7 2025.12.03 07:56:48
Tippmix kalkulátor: gyors és pontos segítség sportfogadóknakNathan 2025.12.03 05:48:30
Műszaki dolgokNathan 2025.12.03 05:42:26
Sportmasvo 2025.11.30 20:24:37
Vendégkönyvchristianinv 2025.11.27 07:35:38
Konyhai dolgokJimm 2025.11.26 19:51:52
A Zenekarnakdullmink 2025.11.19 04:08:01
Observer la nuit : l’avantage des dispositifs thermiquesBarakud 2025.11.13 04:19:54
Pourquoi la vision thermique change la chasse en FranceBarakud 2025.11.13 04:19:09
Adapting to Low Light: Tools Every Outdoor Explorer Should ConsiderAlfiearren 2025.11.13 04:02:23
Ünnepek/születésnap,névnap/cyl 2021.08.11 08:44:04
Aranyköpések, aforizmákcseresznyevirág 2013.08.31 17:43:11


<<   <   6   7   8   9   10   11   12   13   14   >   >>  

Műszaki dolgok   299
erga Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.30 11:28:05 (P) 163.
Benzol, én nagyon szeretnék Karácsonyra egy ilyet. Nem lepjük meg egymást?

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 20:15:25 (Csü) 162.
Ezek szerint neked még közelebbi tapasztalatod van, én csak álló helyzetben ültem benne. Tehát nem maradtam le semmiről.
  Előzmény: 161, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 18:11:40 (Csü) 161.
No abban a BMW-motorban nem sok köszönet volt; sikerült lebutítani, nehogy konkurenciája legyen a Bömösöknek, én vezettem: nem tett rám különösebben jó benyomást...
  Előzmény: 160, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:47:34 (Csü) 160.
Asszem volt 1,7-es is , a környezetemben van 2db 1,5-ös.
Omegában volt szerencsém ülni egyszer, nem volt rám olyan mély benyomással,mint a Safrane(főleg felszereltségét és komfortját illetően). Állítólag elég sokba BMW motort szereltek,legalább legyen előnye is. A kasznija viszont 6-7 év után a vasszú áldozata lesz (láttam) , ellenben a Safrane-n tini kora ellenére(14) nyoma sincs ilyennek
  Előzmény: 158, benzol

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:21:43 (Csü) 159.
Volt 1.5-ös verzió is belőle.
  Előzmény: 158, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:05:50 (Csü) 158.
Nekem régi Omega, meg a Vectra B kifejezetten tetszenek, persze lehet, addig lennék csak így ezzel, amíg egyszer nem vezetném őket. Olyan ez, mint az egyszeri jó nő esete, aki csak egyszer (se) volt jó
Nem 1,7-es volt az az Isuzu motor, amit pl. az Astrákba is tettek?
  Előzmény: 157, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 17:01:01 (Csü) 157.
Ez igaz,főleg azt a tényt figyelembevéve,hogy sok modelljük Isuzu 1,5 TD motorral jött ki anno...Legalább volt önkritikájuk.
Az Opel mellesleg soha nem volt a kedvencem
  Előzmény: 156, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:50:30 (Csü) 156.
Nah, hát az Opel is büszke lehet rá, hogy életébe nem csinált még normális dízelmotort...
  Előzmény: 155, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 16:00:16 (Csü) 155.
Lehet. Mondom, csak olvastam valahol. Nekem végülis mindegy, melyik digó. Nem svéd, az biztos
Azé', egy jólsikerült 2,2-es Isuzu dízellel nem lehet mellélőni
  Előzmény: 154, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:40:04 (Csü) 154.
Ez furcsa lenne; a Fiat-nak sose volt 3 literes motorja, csak az Alfának, az viszont remek gépezet. Nem is hinném, hogy arról a motorról volna itt szó.
Nekem voltak amúgy dízeleim; jók is voltak, egészen addig, míg a porlasztócsúcsok miatt el nem kezdett letiltogatni az elektronika. Cseréjük hengerenként egy százas. Mivel a jelenség a mai túlhúzott dízelek közt elég általános, oda lyukadtam ki, hogy ilyen körülmények között a fogyasztási előny teljesen viszonylagos dolog.
  Előzmény: 153, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:35:02 (Csü) 153.
Valahol olvastam, hogy a SAAB 9-5 3 literes benzinmotorja valami hulladék Fiat-tól kapta azt, jobb elfelejteni, többet ér a 2,3-as.

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:27:05 (Csü) 152.
A Safrane is kijött 3 literes V6 biturbo motorral,nálam akkoriban ez is az alternatívák egyike volt : 4 kerékmeghajtás,ESP, légpárnás ülések,elektromosan fűthető első szélvédő, .....de inkább a jelenlegi 2,5 l TD intercooler mellett döntöttem . Ez utóbbinak azért sokkal kedvezőbb a fogyasztása és nem sokkal kevesebb extra van benne.
  Előzmény: 148, Az Utolsó Európai

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:12:26 (Csü) 151.
Ja,a hűtővíztartály tisztaságát(belülről) el is felejtettem említeni eddig !!
  Előzmény: 146, benzol

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 15:10:40 (Csü) 150.
Ha nincs titkolnivalójuk és el akarják adni az autót,akkor megengedik hogy megnézd ezeket. Amikor vettem a Safrane-t én is kipróbáltam,majd utána lehúztam a bizonyos csöveket és megnéztem (kb 3 perc).
  Előzmény: 146, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:43:13 (Csü) 149.
"...abból alig van a piacon"
Nem véletlenül
  Előzmény: 148, Az Utolsó Európai

Az Utolsó Európai Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:36:17 (Csü) 148.
Igen, a DI-panel az egyik dolog, amit a kolléga említett. Nálam, ha már SAAB, csakis benzines turbó jöhetne szóba, vagy a háromliteres szívó V6, de abból alig van a piacon.
  Előzmény: 147, benzol

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:32:54 (Csü) 147.
Mellesleg a dízel az, amelyik a leginkább strapabíró.
Bizonyos SAAB-oknál széria-betegség az ún. DI panel (Direct Ignition, valami gyújtásvezérlő megfejtés) hibája, cserével megoldható. Dízelnél ez sincs, természetesen
  Előzmény: 145, Zé

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:31:23 (Csü) 146.
Ezzel az a gond, hogy amikor elviszed még a kereskedésből egy állapotfelmérésre, akkor ezeket nem nagyon tudod megcsinálni, elvégre nem szedheted szét az autót, ami még nem is a tied. A hidegen indulást nekem augusztusban nem sikerült lecsekkelnem
Amúgy most +2-n vígan indul, és csak az elején "röfög" az autó. A turbó fütyülését pedig nem is hallom, csak érzem, hogy a vesém már valahol a hátsó ülésen van
  Előzmény: 145, Zé

Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 14:18:05 (Csü) 145.
Viszont a dízelmotor állapotára sok külső jel utal: hidegen(-10 ˚C körül) könnyen indul-e és utána egyenletes legyen a járása, üzemmelegen padlógáznál mennyire kormol, eközben a turbó fütyül-e hangosan.
Érdemes megnézni a kartellgázt a csövet lehúzva,majd a turbó utáni légcső belsejét is,van-e jelentős olajkicsapódás.

benzol Válasz erre (^) (>) (f) 2007.11.22 12:56:36 (Csü) 144.
Ez azért messze nem biztos. Vannak nagyon jól és vannak kevésbé jól sikerült motorok, már ettől is függ. Van aztán, amire nincs semmi biztosíték, esetleg csak sejteni lehet, indirekt következtetéseket tenni, pl. arra, hogy a turbó milyen állapotban lehet. Ha az autót láthatóan nem kímélték, akkor valószínűleg arra sem fordítottak figyelmet, hogy nagy hajtás után még járassák a motort álló helyzetben (hogy hűtse a turbót), stb.
Amúgy meg azt mondom, hogy nincs az az autó, amelyikre nem kell időnként költeni. Ja, de igen: az, amelyik 150ezernél már szétrohadt, kopott, szétesett roncshalmaz.
Az 500 ropit soknak találom, de nincs kizárva. Viszont, épp ezért veszítenek sokat az értékükből.
  Előzmény: 143, Az Utolsó Európai

<<   <   6   7   8   9   10   11   12   13   14   >   >>